لیزر آبسه مقعدی

لیزر آبسه مقعدی

لیزر آبسه مقعدی ابتدا با لیزر پرتوان انجام می شود. پس از تخلیه و درناژ آبسه متخصص جراحی و لیزر با تابش نور لیزر کم توان به ترمیم سریعتر محل جراحی کمک می کند. اگر در همان مراحل اولیه بروز بیماری به متخصص مراجعه کنید و درمان و درناژ اصولی آبسه برای شما انجام شود احتمال عود بیماری بعد از لیزر آبسه نزدیک به صفر خواهد بود.

آبسه هایی که خود به خود می ترکند و یا برای درمان و تخلیه آنها دیر مراجعه می کنید احتمال عود آنها بسیار بالاست. 50 درصد این آبسه ها و آبسه های مکرری که ایجاد می شوند تبدیل به فیستول مقعدی خواهند شد. بنابراین اقدام سریع و انتخاب یک روش درمان مناسب و مراجعه به یک متخصص جراحی و لیزر ماهر در این زمینه بسیار مهم است.

لیزر آبسه مقعدی چگونه انجام می شود

لیزر آبسه مقعدی به طور سرپایی و بدون بستری انجام می شود. این روش جراحی تحت بی حسی یا بیهوشی و حتی خواب عمیق قابل انجام است. اگر آبسه مقعدی سطحی باشد می توان با بی حسی تخلیه و لیزر آن را بدون درد انجام داد. اما برای لیزر آبسه های عمقی هماهنگی های لازم برای اعزام بیمار به کلینیک جراحی انجام می شود که با حضور یک متخصص بیهوشی برای خواب عمیق یا بیهوشی اقدام شود. برخی بیماران نیز توسط متخصص بیهوشی بی حسی اسپاینال می گیرند.

برای لیزر آبسه مقعدی در کلینیک جراحی لازم است که بیمار 8 ساعت ناشتا باشد. بعد از لیزر نیز مراقبت خاصی نیاز ندارید به جز این که یک شب در منزل استراحت کنید. لیزر آبسه مقعدی بدون بخیه انجام می شود و این مزیت جراحی با لیزر منجر به کاهش چشمگیر درد بعد از جراحی می شود.

هزینه لیزر آبسه مقعدی چقدر است

هزینه لیزر آبسه مقعدی معمولا بالاتر از عمل جراحی آبسه با تیغ و کوتر است. اما جراحی با لیزر بسیار به صرفه تر است. زیرا بعد از لیزر آبسه بیمار به سرعت به محل کار و زندگی عادی باز می گردد. همچنین احتمال عود و جراحی مجدد بسیار پایین می آید. برای اطلاع از حدود هزینه لیزر آبسه مقعدی با مطب تماس بگیرید. بیماران راه دور نیز می توانند بعد از ویزیت آنلاین و ارسال عکس از ناحیه آبسه از هزینه دقیق لیزر آبسه مقعدی خود مطلع شوند. در نظر داشته باشید که تمام جراحی های ما با لیزر انجام می شود و از روش های قدیمی و بخیه استفاده نمی شود.



نظرات کاربران درباره این مطلب :
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

خبر خوب برای بیماران راه دور
بیماران راه دور که امکان مراجعه حضوری ندارند و یا نیاز به هماهنگی قبل از لیزر دارند می توانند از ویزیت آنلاین استفاده کنند. ویزیت آنلاین با دکتر زهرا سعادتی از طریق "واتساپ" یا پیامرسان "بله" به طور متنی و ارسال عکس انجام می شود. برای هماهنگی ویزیت آنلاین با تلفن های مطب تماس بگیرید.

جراحی و درمان هموروئید توسط دکتر خانم
لیزر شقاق مقعد در تهرانلیزر شقاق مقعد در تهران
تاریخ انتشار : 1395-10-15
درمان فوری بواسیردرمان فوری بواسیر
تاریخ انتشار : 1397-08-12
لیزر کیست مویی در تهرانلیزر کیست مویی در تهران
تاریخ انتشار : 1395-11-20
شقاق چیستشقاق چیست
تاریخ انتشار : 1395-07-27
عمل جراحی شقاق چگونه است؟عمل جراحی شقاق چگونه است؟
تاریخ انتشار : 1395-10-15
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین